Goede verbetering. Waarom stoppen op het eind van de bioscoop?
Van "Herinrichting Steenstraat"
Ga naar het project
Ik snap wel dat dit te maken heeft met de nieuwbouw van de oude AH locatie.
Ik stel toch voor om de Overdamstraat iets verder aan te passen met een verhoogd deel tot voorbij de Bioscoop.
Hier is immers ook een toegang naar de Bierkaai via trappen.
Dit geeft meer veiligheid voor de voetgangers.
Reacties(1)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Anique Fermont
Geplaatst door:Anique Fermont
2 jaar geleden
Een van de grootste ‘uitdagingen’ waar we als westerse maatschappij tegenaan lopen is hoe eenzaamheid te keren naar je weer verbonden voelen. Als ik de mannen op de leugenhoek tegen kom krijg ik een vriendelijke ‘Mohhu’ of ‘aah, ier si! Oe ist mee oe moeder?’ Of ze zeggen niks. Althans, niet tegen mij dan, want veel te druk met het oplossen van de wereldproblematiek. En nee, het lerarentekort krijgen ze niet opgelost. Ook die ene meneer daar ergens in Moskou bezorgen ze geen hartstilstand. Wat ze wel doen? Op een ludieke plek in Ulst elkaar zien en horen ‘in ut eggie’. (Iets waar velen in deze tijd naar snakken.) Die mannen, (want wij vrouwen snappen dat soms ‘niet-woke’ prima is) zorgen voor een gratis ‘goeiendag en saluu’. Lieve ambtenaren, daar worden veel mensen heel blij van. Blijf gewoon van hun ooit spontaan ontstane begroetings- en ontmoetingsplek af. Daar doe je niet alleen onze ‘liegenèrs’ een groot plezier mee, maar ook de voorbijganger die een glimlach krijgt van de gratis toegeworpen groet of zo’n onvervalste luide mannen-lach. En van die voorbijgangers ben ik er een.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
